:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



Szkoła ze Skórca jedną z najbardziej aktywnych w Polsce

26/04/2016 15:47
Edukacja - Szkoły, Szkoła Skórca jedną najbardziej aktywnych Polsce - zdjęcie, fotografia

Ponad półtora tysiąca uczniów z województwa mazowieckiego wzięło udział w 13. edycji programu Tesco dla Szkół. Uczniowie zdobyli wiedzę m. in. z zakresu zdrowego odżywiania, przechowywania żywności, gotowania, czytania etykiet. Zaangażowanie mazowieckich dzieci zostało wyróżnione aż 9 nagrodami, które już wkrótce trafią do ich szkół.

 

Tesco dla Szkół – „Przyszłość na talerzu” jako jeden z pierwszych programów edukacyjnych zastosował mechanikę angażowania znaną z gier komputerowych. Uczniowie z województwa mazowieckiego rozwiązywali zadania, by uratować świat przyszłości, w którym zatracono wiedzę, skąd pochodzi żywność. W sumie na pomoc przyszłości ruszyło 571 zespołów i 14 tyś. uczniów z całej Polski.

 

Program Tesco dla Szkół - Przyszłość na talerzu zaraził nas swoją ciekawością do świata, dzięki której mogliśmy dowiedzieć się, skąd bierze się jedzenie oraz jak prawidłowo czytać etykiety umieszczone na produktach spożywczych. Atrakcją były również zadania przygotowane przez bohatera Julka, uczniowie z niecierpliwością oczekiwali na kolejne zadania przygotowane przez chłopca – mówi nauczyciel Chrystian Halicz.

 

Sukces mazowieckich dzieci

Zespoły z mazowieckich szkół przez około 7 miesięcy trwania programu realizowały dziesiątki fabularnych zadań na podstawie scenariuszy przygotowanych przez metodyków i ekspertów związanych z tematyką żywności. Zespół z Gimnazjum w Skórcu, który wykazał się największym zaangażowaniem wybrał wg swoich potrzeb i upodobań nagrodę z puli 236 zestawów. Do szkół trafią między innymi: sprzęt multimedialny, gry edukacyjne, sprzęt sportowy, warsztaty językowe i wiele innych.

 

Czego uczniowie się nauczyli w programie?

Jak wynika z badań ewaluacyjnych „Przyszłość na talerzu”, uczniowie biorący udział w programie stali się bardziej świadomymi konsumentami. Wiedzą, jakie informacje o żywności można znaleźć na opakowaniach, częściej przy wyborze sugerują się składem, a rzadziej marką produktów. Dodatkowo, uczniowie zaangażowani w program częściej samodzielnie wyszukują informacje o produktach w internecie w porównaniu ze swoimi rówieśnikami. Mimo, że wyniki badania ewaluacyjnego są obiecujący, to jest jeszcze wiele do zrobienia w kwestii edukacji żywieniowej uczniów. Z badań na temat wiedzy dzieci o żywności przeprowadzonych w sierpniu wynika, że co drugi uczeń uważa drożdżówkę za zdrowy posiłek.

 

źr. Garden of Words

Szkoła ze Skórca jedną z najbardziej aktywnych w Polsce komentarze opinie

Dodajesz jako: |

Edukacja - Szkoły, Skórzec - więcej informacji

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez infosiedlce.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

AGW MEDIA ANETA KRAJEWSKA z siedzibą w Mordy 08-140, Czepielin 23

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"