Rozpoczęcie naboru na stanowisko pracownika ochrony w Komendzie Miejskiej Policji w Siedlcach


Komenda Miejska Policji w Siedlcach ogłosiła nabór na stanowisko pracownika ochrony. Zatrudnienie na pełen etat obejmuje pracę zmianową, w tym soboty, niedziele, święta oraz godzin nocnych. Osoby zainteresowane mogą składać swoje aplikacje do 7 lutego 2025 roku. W artykule przedstawiamy szczegóły oferty, wymagania oraz terminy składania dokumentów.

Nowe ogłoszenie rekrutacyjne dotyczy zatrudnienia w Zespole Zaopatrzenia. Do głównych obowiązków należy ochrona mienia w rejonie placu garażowo-manewrowego oraz budynku Komendy. Kandydaci będą zobligowani do dokumentowania ruchu pojazdów, sprawdzania ważności badań technicznych pojazdów oraz obsługi interesantów. Oferta przewiduje również odpowiedzialność za wydawanie materiałów konserwacyjnych oraz prowadzenie ewidencji kluczy.

Aby wziąć udział w rekrutacji, kandydaci muszą spełniać określone wymagania, takie jak posiadanie średniego wykształcenia, umiejętność współpracy oraz zdolność dostosowania się do sytuacji. Dodatkowo konieczne będzie potwierdzenie braku związku z organami bezpieczeństwa państwa oraz wydanie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wymagana jest także dyspozycyjność oraz dobra organizacja pracy własnej.

Dokumenty aplikacyjne, w tym CV oraz list motywacyjny, należy składać osobiście w wyznaczonym terminie w Komendzie Miejskiej Policji w Siedlcach. Informacje o wynagrodzeniu oraz szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów można uzyskać telefonicznie lub bezpośrednio w siedzibie policji. Komenda podkreśla, że oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Źródło: Policja Siedlce


Oceń: Rozpoczęcie naboru na stanowisko pracownika ochrony w Komendzie Miejskiej Policji w Siedlcach

Średnia ocena:4.75 Liczba ocen:16


Zobacz Także